lørdag 31. januar 2009

Sylvi er ferdig, bare 4 knapper mangler!!























Hei!! Sylvi er ferdig!! Den har vært ferdig en stund, men jeg havna i senga med influensa, så jeg har ikke fått vist den frem!!! Dette har vært en morsom jakke å strikke!! Jeg gikk på med fullt pågangsmot, men hadde glemt at jeg ikke liker å sy sammen alt til slutt. Det blir ikke så pent som jeg gjerne vil ha det..... Det å få pene utvendige sømmer var vanskelig, synes jeg. Men det har vært så gøy at jeg er igang med Sylvi Brun!! Der strikker jeg forstykkene og ryggen samtidig, og vil felle vanlig raglan til slutt. Har også forandret litt i fronten,fordi den henger!? litt på Sylvi 1. Designeren får ha meg unnskyldt. Jeg har tidligere gitt uttrykk for min begeistring over alt det "gøye" som finnes der ute på nett. Nå er jeg litt hekta på hva denne damen driver med! Veldig inspirerende er min mening. Og hun er veldig flink til å dele med seg hvordan ting skal gjøres, så sjekk ut denne adressen her: http://crazymomquilts.blogspot.com/ God helg!!

1 kommentar:

Kari sa...

Heisann, nå er jeg også blitt blogger.....tenkte du synes det var morsomt at noen kommenterte bloggen din. Den der kåpen var flott!!! Du er helt utrolig med hendene dine....
Min blogg blir nok mest om yoga og så litt om golf og perler og det å bo her ute...får se hvor mye jeg vil sitte med dette.