torsdag 23. april 2009

Da er jeg igang!!

Etter er ganske lang dag på jobben, men med treningstøy i sekken er jeg altså igang!! Rett ned til treningsstudioet til en time med litt alternativ Brønnøysund-yoga. Det var ganske få damer der og det var nest siste gang før sommeren, det var dumt!! Kroppen min ble ledet gjennom en hel masse dyr og planker og fisker, nesten hele dyreriket, og jeg hadde ikke riktig pust akkurat.. Men det var deilig selvom kroppen knaket i leddene..... Og etter det, ca 30 minutter ganske kjapp gange hjem over brua og da var kroppen god og varm. Det ble en posjon havregrynsgrøt til middag!? Det jeg liker minst med dette hybel livet, er at jeg er sulten!! Knekkebrød og kjeks(de hjemmelagde) er ikke mat for mor!!! Så jeg har skumle planer om å få fylt kjøleskapet mitt med ordentlig mat. Men det er litt kjedelig å lage mat bare til meg!? Vi spiser middag til lunch, men det er veldig lenge siden nå!! Med disse bildene viser jeg at våren har kommet, denne stæren bråkte så utrolig i busken at jeg måtte finne den!! Den ville nok finne seg en kone!? Og se på løvet, det vil ut og fram......









2 kommentarer:

Heidi sa...

Det er mange morsomme navn på yogastillingene :)
Litt stusselig på matfronten, så du får nok skaffe deg et lite matvarelager.
Ingen tvil om at det er vår - mye som spretter for tiden. Til glede for oss, og til plage for allergikerne.

Kari sa...

Go girl!!! Morsomt at du prøvde yoga! Jeg kan jo ikke de norske navnene på de forskjellige øvelsene, har prøvd å finne "oversettelser" på nettet, men til ingen nytte.... Underviser jo på engelsk, men bruker de opprinnelige navne på øvelsene så ofte jeg kan og de er på sanskrit (et gammelt indisk språk). Men det er mye hunder, katter, fisker, ørner og andre dyr..... ganske morsomt om du tenker på det.
Nyt vårspretten i Brønnøysund!!!