torsdag 2. april 2009

Snart påske


















Jeg har ryddet syrommet mitt idag, det har vært en periode med intens sying, for meg resulterer det i fullt kaos, ikke spesielt effektivt, men jeg brøyter meg fram..... Nå pakker jeg ned sy-ting som jeg skal ha med til Brønnøysund. Jeg tar ikke med symaskin denne gangen, jeg satser på håndsøm. Så med på lasset er en stor eske med Kaffe Fasett stoffer, mønster, frysepapir, en halvferdig jakke, strikkepinner.... De prikkete posene ble gjort ferdig på siste "Ting og tang" kurset med Joanna, hos Katrines quiltestue. Et hyggelig og nyttig kurs!! Disse posene skal jeg pynte med på hybelen min. Jeg pleier vanligvis å putte skittentøyet mitt i en plastpose, men nå har jeg en fjong stoff-pose, med en matchende toalett-pose og sminkepung. De lilla kassene har jeg vært på jakt etter en stund, de er laget på "Jobben" som Frelsesarmeen står bak. De er laget av brukte materialer og håndtakene er gamle belter. De fantes i flere fine farger, og da ble det vanskelig å velge. Planen min er å ha de gamle lp`ene våre i dem. Nå som vi endelig har satt opp platespilleren. Den første fredagen hver måned kan man dra dit for å handle, de pusser også opp gamle møbler og re-designer dem. De hadde flere veldig fristende ting til en hyggelig pris, anbefales....... Vi drar til havet i påsken, vi satser på deilig vær, turer med båten og bare slappe av å kose oss. Mellom-barnet blir hjemme for å jobbe og passe huset, jeg håper alle får en hyggelig påske!!

2 kommentarer:

Kari sa...

Ha en riktig fin påske alle sammen!!! Drar du rett til Brønnøysund etterpå?
Klem fra Kari

Heidi sa...

Reisesettet ditt ble kjempefint :) Kassene var stilige, de fristet. Mye fint man kan ha i dem.
Ønsker deg en koselig påske, og lykke til i Brønnøysund :)