søndag 18. juli 2010

Alt har en ende....

Da jeg hadde tre uker foran meg med ferie, fortonet det seg som et hav av tid. Dagene luntet avgårde, plutselig bare fløy de....... Disse bildene ble tatt grytidlig en morgen, solen var akkurat iferd med å titte frem. Tidlige morgener er ofte stille, stille. Det er såvidt fuglene har begynt å røre på seg, duggen ligger fortsatt på blomster og planter, og man føler seg helt alene i verden. Iallefall akkurat der og da!

Denne rosen plantet min mormor for over 50 år siden. Den og hennes syskrin er spor etter henne....
Ikke så mye som et fiske sprett!
Jeg er egentlig ingen supermorgenfugl, det er ofte en grunn til at jeg tasser oppe før fuglene!! Det siste prosjektet denne ferien, var og gjøre dette rommet ekstra hyggelig!! Det har blitt panelt, beiset og malt. Kurv til lesestoff, og ny-gammelt speil. Vann må bæres inn, men renner ut!! Faktisk så har det blitt et veldig hyggelig sted å være............ Fortsatt glad sommer!!


2 kommentarer:

Kari sa...

Sommeren fortsetter......selv om du ikke er der du forbinder med SOMMER. Det "lille" rommet ble fint.... og bildene dine også!!!

Heidi sa...

Så koselig badet deres har blitt! Ja, ferien går alt for fort. Vi er også ferdig med tre uker i dag. Tror man skal rekke masse, men så flyr dagene og ukene. Men det viktigste er at vi får koblet av.