søndag 20. november 2011

Hyggelige dager.......

Det fine med å reise på ferie til fastboende, er at jeg får lov til å bo hjemme hos de jeg besøker, og ikke "bare" må bo på hotell. Og når man i tillegg kommer helt fra Norge, blir man en litt "eksotisk person". Det er heller ikke mangel på entusiasme når man også synes at Florida er et fantastisk sted å feriere!!
 Lisa som jeg har besøkt hadde sørget for at jeg skulle få et variert opphold! Hun hadde alliert seg med en hyggelig venninne og her er vi ute å padler kajakk!! Heldigvis en litt bred stødig type, fordi jeg er litt ute av trening på kajakkpadling:-) Men å skli stille igjennom vannet uten annen båttrafikk var en fin opplevelse!  Fisk spratt og hoppet, nesten litt for nærgående til tider.

 Husene ligger like ved vannet og mangrovene vokser friskt.
 Det er ikke noe å si på størrelsen på noen av boligene.
 Små pirater skal også ha hus!!
 Etter padleturen var det skifte til båt og vi var ute på en øy som det blir skyllet iland masse skjell. Her var det intens leting etter de vakreste eksemplarene.......

Det er ingenting som er så fint som å sitte stille  på en strand og se på hav og himmel bevege seg.


Det virker fjernt med snø og kulde.....Men snart........AnneK:-)

4 kommentarer:

anitra sa...

Dette ser veldig deilig ut! Må jo være veldig hyggelig å se venner igjen etter 5 år! :0) Kos deg videre. Veldig koselig å få "delta" på turen din gjennom bloggen! :0)

Gudveig HN sa...

Nydelig sted... det ser riktig deilig ut :-)

Kjersti sa...

Ser ut som om du har hatt en super tur:-)fin dag til deg..

Anonym sa...

For en ferie dere/ du har hatt!Koste meg med bilder og tekst.tittit