fredag 6. mars 2009

Visst skal våren komme!!!



Denne setningen er tittelen på en musikal som Eivind Skeie og Sigvald Tveit har skrevet. Jeg var med å sang den i et kor for mange år siden...... Denne linjen sier jeg til meg selv ganske ofte om dagen, fordi det bare er kalenderen som viser at- visst skal våren komme.......


- Til min glede oppdaget jeg at nesten alle geraniumene mine har overlevd i dypet av kjelleren, uten dagslys og nesten uten vann!!! To av de har til og med litt blomster!!!! Så det er håp!!

-Jeg vil så gjerne ta fine bilder, men det er så utrolig vanskelig!!? Jeg har nok tenkt at, det kan ikke være noen sak, men det er det, iallefall for meg...... Så nå skal jeg øve og øve....
Er ikke denne muscarien søt? Et lite vårtegn inne. Jeg gleder meg til de jeg har i hagen blomstrer!

Ingen kommentarer: