torsdag 12. mai 2011

Milepæl......

 Hva er nå dette?? Mange stoffer.  Det er ikke vanskelig å se.  Faktisk 50 nye stoffer  jeg fikk igår av to gode venner.   Dagen som jeg har gått å psyket meg opp til var endelig der!! Det værste er vel egentlig at  jeg må  endre alderen i profilen min fra slutten av 40-årene til bikket 50.......
 Dagen begynte som den pleier på fødselsdager. Kaffe og gaver på senga!! Bra tradisjon!!
 
                                                                                
                      Selv katten fikk kake til frokost.

Jeg har gått mange runder med meg selv, om jeg i det hele tatt skulle feire dagen min. Jeg endte heldigvis  opp med å innkalle familie og venner  til feiring!! I disse travle tider må ukedagene også benyttes til fest!!   Det ble telt i hagen, selvlaget mat og som bonus!! min egen lille quilteutstilling!!  Quiltene satte en morsom og personlig preg på teltet.

 Været holdt, maten ble bra og alle koste seg!! Jeg har fått noen flere stoffer!! og en hel masse annet!! Blandt annet en tur til Chelsie Flowershow i London om et år!!

 Så selvom det er litt hardt å runde store tall,  ble overgangen myk og hyggelig.......
 Ha en fin dag!!  AnneK:-)

17 kommentarer:

Beate sa...

GRATULERER MED DAGEN! Og så flott at det ble feiring, det er viktig å feire seg selv litt innimellom, og ikke minst la seg feire. Hurra for deg! :)

maska sa...

Gratulerer så mye med dagen.
God tur til neste år.

Mette sa...

For en herlig feiring det ser ut som du har hatt! Gratulerer sa mye!!!

Sa artig a henge opp quiltene dine som pynt - virkelig lekkert ble det. Sa morsomt at du kommer over til neste ar! Haper varen blir like bra da som i ar!

klem Mette

janses.blogspot.com sa...

Gratulerer med dagen. Man må benytte hver sjansje for å dra igang en fest! Så lurt at du hengte opp alle quiltene dine, En god ide :-) Kos deg med minnene fra selskapet og alle deilige stoffer som du fikk. Klem Janse

Mona sa...

Gratulerer med dagen! Ser ut til at det var en hyggelig feiring. Nydelige stoffer. De er jo nesten som en blomsterbukett.

Jorunn Elizabeth sa...

så heldig du er! Gratulerer så mye med vel overstått dag.

Ruth sa...

Gratulere så mye med dagen, ja årene kommer til oss alle, enten vi vil eller ei. Det ser ut som du har hatt en fin dag, også lurt å henge opp quiltene. Jammen hadde du mye fint. Lykke til videre. Klem Ruth

ANNEPÅLANDET sa...

GRATULERER med dagen - HIPP HURRA! Det er så gøy å være 50 at - velkommen i klubben! Neida, det er ingen forskjell, såvidt jeg har merket - eneste aberet er at det HØRES så mye ut.
Flott telt - og utstilling! Absolutt en god ide å ha bursdag etter at snøen har gått...
Ha en fin kveld!

Gudveig HN sa...

Hurra for deg, og dine første 50!
Velkommen etter - nå kan du kle deg i lilla kjole og rød hatt ;-)))

Ati sa...

Gratulerer med dagen! 50 er en super tall :)

Unknown sa...

Hipp hipp hurra!! Gratulerer med overstått :o) Kjempeflott festtelt, og så gøy å henge opp quiltene som pynt - mange fine du har laget!

Anne sa...

Graulerer med rundt tall! Ingen skulle tro du er blitt 50 :) Lykke til med de neste! og god tur til neste år!

Heidi sa...

Gratulerer så masse!!! Ser ut som du har hatt en flott og koselig feiring.
Så stilig med quilteutstilling i festteltet, og strålende gave med 50 quiltestoff :)
Rart med alle slike overganger. Men vel verdt å feire.

Unknown sa...

Hei... :O)
Gratulerer med 50 års dagen som var for noen dager siden... :O)
Så flott du hadde pyntet i partyteltet med alle de flotte quiltene dine... :O)

Håper du hadde en strålende feiring..., og at det ikke føles noe annerledes å ha bikket det magiske tallet... :O)

Klem

STEINKJERRINGA sa...

Jeg fattet pointet i et tidligere innlegg og har vel gratulert, men en god ting kan ikke sies for ofte. GRATULERER! Så er det akkurat ti år mellom oss, men desverre feil vei. Jeg leder.... Flott pyntet telt!

Marit sa...

Gratulerer så mye (på etterskudd pga tekniske problemer med blogger...)
Utrolig morsomt å arrangere quilteutstilling til dagen din. Du har en flott samling å vise fram! Skulle gjerne fått lov til å beundre dem på nært hold...
; )

Tingelingeling sa...

Gratulerer på etterskudd! Flott med de fine quiltene dine! Ser helt supert ut - skjønner godt at det ble en trivelig feiring! ( Jeg fylte i fjor høst og har bare gode erfaringer!! )
Ha en fortsatt fin søndag!