lørdag 17. november 2012

Hakk i plata.......

 Det kan se ut som jeg har litt dårlig fantasi om dagen. Her er det repetisjoner så det holder.
 Jeg deltar dessverre ikke på noen julemesse eller andre liknende  morsomme ting, så jeg arrangerer  min egen veldig smale julemesse:-)  Det er hyggelig når kollegaer spør etter strikke/toalett mappene mine.  Jeg tjener ikke mange kronene, men det gir  bitte litt sirkulasjon av stoffer.  Jeg liker også prosessen med å velge stoffer, glidelås og hank til hver bag.
Så her er nesten hele produksjonen denne høsten.
 Jeg har også ryddet i alle mønstrene som jeg elsker å printe ut. (pent i plast i ny perm). Jeg vil gjerne lage masse forskjellig på EN GANG!!  Det går ikke, jeg innser det, men jeg gjør så godt jeg kan.  3 strikketøy og 2 småsøm prosjekter.  Ikke lett å få noe ferdig på den måten.
Håper du har en fin helg!!  Her i Oslo er det deilig vær å være inne i idag. Her er det bare å krølle seg sammen i godstolen!!  Fin lørdagskveld!!   AnneK:-)

11 kommentarer:

Mette sa...

De var veldig fine! Kjenner igjen det å ha mange ting på gang... Sitter og diskuterer med meg selv om jeg skal lage en duk av noe stoff jeg har liggende... Det er jo egentlig en kjapp prosess å ta frem symaskinen. Det er bare verre å få den satt bort igjen, liksom... :-)

Unknown sa...

Jeg forstår godt at mappene dine er etterspurte, så fine som de er!
Så lenge du koser deg med arbeidet, gjør det vel heller ikke noe at det er "hakk-i-plata".

Fin søndag til deg!

Kari sa...

"Hakk i plata" mappen min ligger på sofaen og koser seg med et strikketøy i.....:-)

Bodil sa...

Jammen har du vore flittig. Fine og praktiske mapper :)

STEINKJERRINGA sa...

Så heldig jeg er som har fått ei sånn strikketøymappe av deg. Den er i daglig bruk, og jeg har ALLTID strikketøy med meg på jobb. Du vet, alle disse unyttige og kjedelige møøøøøøtene. Jeg har for så vidt bra orden i mønstrene mine, men jeg trenger å systematisere dem i strikking, hekling og søm. Det får bli når jeg blir pensjonist om litt. Nå skal jeg benke meg foran TV for å se på rulleteksten (he-he...).

Solveig Bloch sa...

Her var det mye lekkert gett!!

Dollandesign sa...

Oj, det var många olika toalettväskor som Du har sytt. Jag tycker att det är så trevligt att få se vad andra syr och det var fina tyger Du använt.

Dollandesign

Quiltefeen sa...

Så produktiv du er!! Mappene er kjempefine, klart du får omsetning på de.. :)
Så lenge man koser seg i prosessen og får inn litt til nye stoffer må det jo være helt greit tenker jeg.. :)
Og kjenner meg veldig godt igjen i det å ha mange prosjekter på en gang, tør ikke telle mine ufoer. :)
Her er det snart messer, og jeg har lidd av sytørke en lang stund.. Kjenner panikken begynner å melde seg, hehe.. Vel, går nok bra det også..
Ha en flott dag!
Klem, Kristin

Anne (Moseplassen) sa...

Flotte vesker!
Koselig å lage, få og gi tenker jeg :)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.