tirsdag 24. februar 2009

En av quiltelivets gleder!!




-En av de tingene jeg liker med internett er at jeg har fått tilgang til stoff-butikker over hele verden......

Det er mange år siden jeg henrykt fikk min første konvolutt med litt stoffer fra Sunflower Fabric i UK. Vi har mange kjempefine og hyggelige quiltebutikker i Oslo-omerådet. (En gang var jeg innom 7 stk på en dag!?) Typisk på desperat jakt, etter et stoff. Som jeg endelig fant hos Katrine i Katrines Quiltestue. Det er så utrolig morsomt å sitte å lete på nett, for så å komme over noe som er helt uimotståelig. Og det er, selvom dollaren har blitt dyrere, forsatt gode priser.
Det har vært Fat Quater Shop som har vært min favoritt så langt, men denne gangen har jeg bestillt fra Twiddeltales store. De har masse fint. Jeg fant noen "fat quartere" som fristet, og hvitt Kona stoff. Vips, var det kjøpt!! Så er det spenningen med å begynne å titte i postkassa, og håpe at idag, idag bør det vel komme? Så da jeg kom fra jobb idag var det til og med to pakker som lå å ventet på meg!! Spennende å se hva det var som kom, er det som jeg håpet, eller mangler det noe??

Akk, glede, disse bitene skal få ligge litt til modning, så blir det spennende å se hva det kan bli!?







2 kommentarer:

Kari sa...

Lekre farger!!!
Hvor fant du den der "dingsen" som viser hvor mange som besøker bloggen din?

Anonym sa...

gøy med fine lapper! jeg gleder meg til kurs, har fått fri og alt!