torsdag 31. desember 2009

Siste dag i 2009!!

Det er årets siste dag!! For meg er det en dag for ettertanke og en liten oppsummering av året som har gått.
-2009 var det året jeg skulle begynne å blogge!! Nesten 150 innlegg på et år, det er jeg fornøyd med!! Det er en utrolig hyggelig gjeng der ute, som er veldig inspirerende, og som jeg stadig har masse glede av!!
Tusen takk for hyggelige kommentarer!!
2009 begynte like vinterlig som det avsluttes...... Snø, snø og atter snø!!


- Årets høydepunkt for meg, er at jeg igjen er fast ansatt i Nrk. På grunn av jobben, har jeg tilbragt flere måneder av året i Brønnøysund. Det var til tross for at jeg var lenge borte fra familien, en utrolig bra opplevelse på alle måter. Jeg følger stadig med på værmeldingen om hvordan vær de har der oppe!!

Vi startet sommer sesongen tidlig. Vi måtte grave fram båten før den ble satt på vannet, men det resulterte i mange døgn her.


Vi hadde også en stor familie fest!! Disse to, feiret 90+90 år, og 60 års ekteskap..... Det var en utrolig hyggelig og rørende fest for alle som var til stede.
Ylvingen har krøpet inn i hjertet mitt. Jeg vil veldig gjerne tilbake. Det bor noen fantastiske folk her, som jeg virkelig beundrer og har lyst til å se igjen.

En annen øy som gjorde inntrykk var Lankawi i Malysia. Her tilbrakte jeg noen late,deilige dager med en god venn..... Et deilig minne når gradestokken kryper mot -20.....

Alt tyder på at dette året ender der det startet, med kulde og snø, men moralen er:-Grav deg med i tide, det er ingen skam å snu!!? Det betyr for
meg at jeg blir inne med garn og stoffer, og gjør det jeg liker aller best!!
GODT NYTT ÅR!!

7 kommentarer:

Kari sa...

Ja, det er dagen for refleksjoner og tid for "begrave" syndene fra 2009 og ta var på de gode minnene.
Det er tiden for å se fremover, men også å minne seg selv om at vi må leve her og nå.
Takk for hyggelige stunder i 2009, du (og familien) betyr mye for meg. Sånne vennskap må tas vare på!! Håper på mange gode stunder også i 2010!!

Ha et riktig Godt Nytt År - og la 2010 bli DITT år!!!
Klem fra oss som sover når det nye året starter i Oslo....

Lise in Norway sa...

Riktig GOD NYTT ÅR til deg også. Kjempe hyggelig å følge bloggen din og jeg gleder meg til et nytt Quilteår. Strikkepinner er det ikke så mye av her for tiden , men de glimter til i blant.

Unknown sa...

Ønsker deg et trivelig og skapende nytt år! Og takk for all inspirasjon og glede i året som har gått (ihvertfall siste halvår siden jeg startet bloggen min :o)) Det har vært kjempespennende å oppdage en helt ny verden for meg, så mye fantastisk fint som blir laget rundt om i Norge og resten av verden.
Ha det godt, klem fra Merete

Heidi sa...

Takk for et flott og inspirerende år! Det har vært en glede å treffe deg, og bli kjent med deg gjennom bloggen din.
Godt nytt år! Nyttårsklemmer fra Heidi :)

Anonym sa...

Hei igjen.Veldig hyggelig å bli kjent med deg som jeg har sakt før.Koselige bilder.Tenk om jeg en dag kunne få komme en tur på Sørlandet på hytta deres virkelig koselig hus og plass.Nydelig drømme plass.ØNSKER DEG OG DINE EN RIKTIG GOTT NYTT ÅR.Masse klemmer fra Bodil...blogges neste år..

Beate sa...

Så koselig at du besøkte bloggen min, og så masse flott det var å se her!!

Bestemor Drillo sa...

Hei Quiltefia! Jeg gleder meg til å følge deg på bloggen din i 2010;)
Håper året vil gi oss mye glede og optimisme;)) Klem fra bestemor Drillo!