lørdag 19. desember 2009

Travelt!


Det er travle dager. Det drar seg fort mot jul, og det er bare å prøve og henge med.
Jeg hadde 3! dager etter hverandre med konserter i forskjellige kirker,så dosen for julemusikk ble brått fylt opp. Muligens en smule overdosert, men hyggelig. Sånn er det når man har barn som spiller, og foreldrene må komme for å klappe!!
Idag har jeg sydd disse 3 kurvene. Fine smågaver, og de som har fått dem, liker det de får!! Her har jeg brukt kjøkkenhåndklær, og noe annet stoff jeg hadde som passet.
Jeg baker ikke mye småkaker, men disse fant jeg idag på bloggen til Attic24og måtte prøve dem med en gang. Anbefales...
Brente mandler hører også med.......
Naboens stemor....ikke bare hang den, men den var helt stivfrossen!! Stakkars. Det er 17 minus i Oslo, det er virkelig altfor, altfor kaldt.....

Katten vår ble så lettet da jeg endelig rigget opp inne-doen hennes.... Jeg har skjønt at hun ikke ville ut. Nå trenger hun ikke lengre sette potene sine ut i kulda, eller forstyrre meg når hun vil inn igjen....








3 kommentarer:

Mª Clara Lloveras sa...

Hello Anne,

Thanks for the beautiful mini quilt "Fall-Swap". It`s lovely!!!!!!
The chocolote is delicious... my boyfriend it has eaten everything!
And very nice the little bag...
Thanks, thanks...
Happy Christmas!!!!!

Anonym sa...

Hei.Tusen takk for en hyggelig e post.Så kjekt att du ble gla for gaven det var bare noe lite.Så fine poser du har sydd kjempe fine.Symaskinen min er ikke helt go så den må leveres inn.Har nå tatt inn den gammle.Husqvarna.Den nye er Bernina.Synes nesten att den er bedre det gammle.Så mye godt du har laget.Så flink du er...Ønsker deg og dine en riktig fin førjulshelg.Masse klemmer fra Bodil..

Linda og Lynet sa...

Stakkar pusi... Her er det også travelt, siste øvelse og generalprøve i dag, også julekonsert i morra. Men først juletrehenting og middag med storfamilien! For å toppe alt er Jim på jobb til lille julaften:) Glad det kommer noen og vasker her på mandag, så blir det vel jul her også!!
Utfordringen nå er å rydde litt før hun kommer..
Har pianokrakkteppe på heklekroken, bilde kommer etter julaften...:)

Å ja, posene er lekre! Heldiggriser som får sånne.

ha en fin søndag!