onsdag 15. april 2009

Høy terskel.....



I fare for å stille meg selv i et dårlig lys, ved å skrive om dette, men det må bare sies!! Jeg har idag tråkket over en ganske høy terskel!! Det begynte med at jeg igjen skal forlate heimen for en stund. Ikke så fryktelig lenge, men noen uker. Jeg skal på jobb, og den er såpass langt unna at jeg ikke kommer hjem om ettermiddagen. Jeg har trådd over denne terskelen før også, men det begynner å bli mange år siden, så jeg hadde glemt hvor ufattelig deilig det er.......jeg gjorde det også av hensyn til de jeg bor sammen med, slik at de kan savne meg litt mindre!? Sannheten er at huset mitt aldri, aldri!! har vært renere og penere......det skinner her! Og det er ikke takket være meg for å si det sånn. Så til tross for mitt sosialdemokratiske hjerte, og angst for å vise mitt sanne hjem , tråkket jeg til- jeg har fått vaskehjelp!!

2 kommentarer:

Heidi sa...

Oj, ikke verst! Det kunne vi også ha trengt, men da må jo alt ryddes og ordnes til rette før vaskehjelpen kommer...?
Nydelige blomster!

Kari sa...

Hei og takk for hilsen og GRATULERER med vaskehjelp!!! Flott - er det ikke deilig??? Du vet at vi kan ikke være super-mammaer, super-husmødre og super-kvinner og super-karriere-kvinner hele tiden. Et sted sier det stopp - og det er som regel over vaskebøtta :-))) Så nyyyyt det og la din sosial-demokratiske sjel hvile i fred. Vaskehjelpen trenger også jobb!!!!! (Hvis det får deg til å føle deg bedre så må jeg innrømme at jeg til og med har vaskehjelp i Tønsberg.......).
Klem og god tur nordover - håper du har med PC så vi kan "snakkes"
Kari