lørdag 13. februar 2010

Face to face......

Jeg har blogget aktivt et år nå..... Og jeg leser mange faste blogger med stor glede!! I bloggekulturen er en viktig del av aktiviteten å gi hverandre kommentarer..... Min erfaring er at vi alle er utrolig høflige og snille med hverandre!? Det er forsåvidt bra, men det kan føles litt overfladisk?? Men innimellom skjer det noe bra. Man "treffes" av en blogger som enten skriver eller viser noe som man blir fasinert av. Da er muligheten at man sender en mail og snakkes "bak" det vanlige kommentarfeltet. Da blir det lettere å være mer personlig og dermed bedre kjent. Jeg var så "vågal" for noen uker siden at jeg spurte en blogger om vi kunne møtes!!. Ansikt til ansikt. Da jeg hadde sendt meldingen, angret jeg, for kanskje hun synes at jeg er helt sprø, som spør om det, eller så sier hun nei og jeg føler meg helt teit... Heldigvis så hadde hun lyst på en Oslo tur, og et møte med meg!! Så på fredag var SeftaHolmDesign-Turid og jeg på taket av Opraen med kameraer, og så var vi på kafe!! Hyggelig, hyggelig!!..... Tre tårn og en kran......
Flisespikkeri.......

Oslo`s nye sky-line......


Oppussingsobjekt, eller kanskje mer nedpussing......
Helgardering eller besluttningsvansker.....
Turid fotograferer vev-prosjektet som hun har jobbet med en stund......
-Det er flere der ute jeg gjerne skulle truffet!! Men det er ikke så lett å foreslå det når man bor på hver sin kant av dette lange landet!! Ha en fin helg, alle bloggevenner der ute!!



Posted by Picasa

7 kommentarer:

Turid Holm Flaa sa...

Hei, takk for en fin tur. Begynner med det siste :-) Ser jo ut som jeg har et fuglereir på hodet, men ok, var ikke klar over at du knipset her.

For noen fine bilder du har tatt, klare og flott utsnitt. Det er spennende å se din vinkling og tekster til bildene. Liker de veldig godt.

Ønsker deg en riktig god kveld og helg videre. En stor klem fra meg

Anonym sa...

Hei.Så koselig dere hadde det.Var på treff i dag jeg også.Det var veldig kjekt.Blir på en helt annen måte å treffes i virkelige enn på blogg.Har det jo vært noen som har orket så har det jo godt ann å laget ett blogg treff.Men det er jo så klart mye arbeid og lange avstander.Ha en kjempe fin helg.Klem fra Bodil..

Vibekes lille ullne sa...

Modig gjort! Også så det ut som dere hadde det veldig koselig. I det gule huset som de river, gikk jeg på qigong i høst. Nydelig utsikt til operaen og fjorden mens vi trente. Nå er det flyttet til Havnelageret, så det er fortsatt bra utsikt heldigvis! Ha en fortsatt god helg! :)

Marit sa...

Takk for flotte bilder fra operaen! Det høres ut som en kjekk bydag. Den som intet våger...
; )

Bestemor Drillo sa...

Ser ut til at dette var hyggelig!
Frister nok til gjentagelse`!!
Klem og god søndag!!

Unknown sa...

Ja, man fester seg ved noen, og det må være koselig å kunne treffes 'in person' hvis det er mulig! Du har tatt mye fine bilder på turen.
Merete

Anonym sa...

Strikkebag'en gikk rett inn på prosjektlista.
Jeg er VÅRSJUK. Har bestilt masse frø. Prøve å legge opp kjøkkengardinene før dere kommer på søndag.
Kaldt på landet. Bodil.