fredag 26. februar 2010

Helg!!

Etter å ha jobba en uke med gry tidlig morgen, er det deilig at det er fredag igjen!! Når man må stå opp kl 04.00 blir man en smule påvirket av en uvant døgnrytme.... Det fine er at man slipper å kjøre i kø.... Jeg strikker og strikker. PLUM FROST jakka til storesøster, har den morsomste biten igjen!! Mønsteret rundt bærestykket!! Nå finnes det en utgave HER som er utrolig vakker, og den blir vanskelig å matche!!

Jeg fant også en gammel "ufo" som jeg har hatt i kista mi, i sikkert 2 år!! En kollega av meg kom fornøyd på jobb en dag, med det samme mønsteret,og skulle strikke den. Og da innså jeg at den var kjempefin.... Så nå blir det parallellstrikking i helgen mellom disse to!! Innimellom den planlagte skituren imorgen!! Phuu... Dette kommer til å bli stritt!!

Disse søte, kan jeg bare drømme om!! i hagen i allefall!! Vi kan ikke se gjerdet vårt lengre på grunn av all snøen, så nå er det bare å drømme seg bort i potter med vårblomster og frø-kataloger......
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.Kjempe fine ufoer.Nydelige farger.Ja du får sette i gang å gjøre ferdig.Å det regner jeg med att du gjør...Ja nå er det ikke mange dagene til Himmelblå kommer..Gleder meg..Får da svar..Ha en kjempe fin helg.Klem fra Bodil..♥♥

Monika sa...

you are really a fasr knitter. Very nice sweaters. I myself am still waitung for stitching and quilting free evenings to knit all my wonderful wool. Hope you are fine, hugs - Monika

Tulip sa...

Flotte strikketøy du holder på med!
Skulleønske jeg var en racer med strikkepinnene...

Klem

Turid Holm Flaa sa...

Hei, høres ut som du har noen hyggelige planer for helga. Strikking og skigåing, tenker det blir noe av det samme på meg også. Og litt tv-titting :-)