mandag 23. mars 2009

Sommerstart i Krappsund!!

-Jeg regner med at noen stusser på at jeg er så opptatt av at sommeren har startet!? Men her står jeg virkelig å graver fram det som for meg og familien min representerer den ultimate sommer opplevelsen. Det var så mye is i bukta ved by-brygga, at taxi-båten måtte gå inn fra den andre siden. Vi våknet lørdag morgen til deilig sol, dog ganske kaldt. Vi gjorde den vanlige båtpussen og vår venn med kran kom å sjøsatte båten. Det var utrolig deilig å få en båt på vannet, 2 uker før påske!! Nå vet vi at den ligger å venter på oss, når påskeferien starter. Så vi hadde virkelig en fin sommerstart!!









1 kommentar:

Kari sa...

Det der så ut som en skikkelig blanding av full vinter og vår!!! Berre lekkert - for en flott blå himmel!! Når du kommer nedover til påske får du begynne å lete etter blåveisen.....