onsdag 11. mars 2009

You got mail!!









- Dette er faktisk tittelen på en av de filmene jeg liker aller best!!? Jeg synes Meg Ryan og Tom Hanks i kombinasjon er helt strålende!! Hva er vel bedre enn denne romantiske komedien på en dag man kanskje er litt syk eller litt lei??? Kanskje utleverer jeg meg litt nå?? Men ialle fall, den snille onkelen i Amerika har sendt meg noe av det jeg liker aller best!! Nå hører det vel med til historien at jeg har en viss innflytelse på disse forsendelsene, men det er alltid like spennende..... Så se hva som kom!! Bestillte på Etsy denne gangen, FabricSupplies .
Idag så skal jeg endelig på kurs!! Hos Katrinesquiltestue. Det er en stund siden sist jeg var på kurs der, så jeg gleder meg. Det er alltid så hyggeligå være der, og denne gangen skal jeg sammen med mitt eldste barn, tenk at hun vil sy sammen med sin mor!!! Det kurset vi skal på heter"Ting og tang", jeg skal vise hva vi laget senere. Nå raser snøen av taket, se på de hagemøblene, lurer på når vi kan sitte der......

1 kommentar:

Kari sa...

Interssante stoffer!!! Spennende å se hva du får ut av dem! Og så er jeg VELDIG, VELDIG glad for at du endelig kommer til Malaysia!!! Selv om det er en stund til.....