onsdag 12. august 2009

Mere swap!!

Friendship Bag Swap Jeg har meldt meg på en swap til!! Jeg synes det er en ganske morsom greie, og det pågår hele tiden der ute!! Jeg fant faktisk et nettsted Swapdex hvor forskjellige swapper var listet opp. Summer swapener klar til å sendes til Canada..... Denne lille vesken skal pyntes litt, og foreløpig vet jeg ikke hvor den skal. Jeg har lenge tenkt å skaffe meg navnelapper, men sånn tar tid. Det var mellom-barnet(hun med sukkerertene) som hadde bestilt til seg selv, og da fikk mor ut fingeren også. Her kan du bestille selv!!
En snill nabo, gav meg en bunt med gladioler igår. Veldig hyggelig selvfølgelig, men de er grønne!! og det har jeg ikke sett før.....






7 kommentarer:

Margrethe sa...

Hei, og takk for koselig kommentar på bloggen min :) Du har nok rett i at det er en sammenheng mellom det å lære seg gleden med å skape som liten, og det å ha gleden også som voksen. Jeg kan nok takke mine foreldre og besteforeldre for at jeg har fått lære så mye.
Jeg blir også overrasket over at det er så mange som ikke kan strikke eller hekle. Trodde faktisk det var noe alle lærte på skolen. Som lærer selv nå, har jeg skjønt at slik er det faktisk ikke. Sørgelig spør du meg, for dette er teknikker som mange ville kunnet hatt gleden av å kunne. Dessuten synes jeg dette er håndarbeid som er en del av vår kultur. Du spør om jeg er profesjonell. Jeg kan i alle fall svare at jeg har utdannelse som blomsterdekoratør, yrkesfaglærer i formgivningsfag og ellers en stor interesse for formgivning.
Ser på bloggen din at du også liker å kreeere og lage ting. Quilting som jeg ser du holder på med, er en ting jeg aldri har prøvd. Det er mye vakkert quiltearbeid, så kanskje jeg en gang får prøve teknikken :)
Ha en fin kveld :)

Margrethe

Bestemor Drillo sa...

For en flott veske ! Fargen på de gladiolene har jeg aldr sett før, men så vakre de var. Spennende det med swap??? Ha en god kveld!

Anonym sa...

Hei.Takk for tipset.Veska var virkelig fin.Må si att du har en snill nabo de lilljene var virkelig nydelig.Ha en fin kveld.Bodil

Heidi sa...

Flott veske du skal sende fra deg! Gratulerer med merkelapper, de var fine :)

Synnove sa...

Stilig veske! Så flott at det er flere fra norge som melder seg på denne swap'en:)

Ellen sa...

heia - flott med swap - jeg deltok engang i år 2000 og byttet til mef 2000 forskjelligge biter..ca 7.5cm firkanter og eg skal sy et teppe av dem en vakker dag. ..supert med navnelapper da...vi sees den site søndagen i august og jeg begynner å glede meg.

Kari sa...

Nydelig veske - nå er jeg på plass i KL og det var også godt!! Ingen problemer på flyturen og sov som en stein i natt!! Nå skal jeg ut å golfe og så håper jeg jet-lagen ikke melder seg i det hele tatt!! Heklet mye på flyturen.... det var en grei måte å få timene til å gå på. Far i huset var VELDIG glad for å få mor hjem.... Nå kan jeg begynne å glede meg til besøk... Klem