onsdag 7. oktober 2009

Award og Jule sy-mysterie!!



Jeg fikk en award idag!! Fra min swap venn i USA.Michelle!!. Hun hadde fått sin første, og gav den glad videre!!Thank you Michelle!! Jeg har også fått awarder tidligere, men har ikke helt visst hva jeg skulle gjøre med dem. Følte at det var teit å gi awarder til folk jeg ikke "kjente". Men nå gir jeg den videre til blogger jeg leser og gleder meg over. Noen også veldig inspirert av!! Så dette er en test til de som leser siden min, om de finner seg selv. Værsegod og gjør hva du vil med den!! Da jeg startet med denne bloggingen, leste jeg flest amerikanske quilteblogger, men har etterhvert funnet fler og fler norske som jeg setter stor pris på. Noen har jeg møtt på min vei, og blitt litt kjent med, en kjenner jeg veldig godt og skal snart reise langt!! for å besøke.... Og med noen har jeg dette blogg felleskapet , med muntre tilrop, til og fra.... Jeg er dessverre ikke så god i engelsk at jeg formulerer meg bra skriftlig. Men heldigvis bruker de som trenger det, denne oversettelses greia som fungerer ganske greit.Rekkefølgen er helt tilfeldig! Så her kommer det!

Sefta Holm Design

-Jeg har meldt meg på et julemysterie syprosjekt på 9nas smutthull!!
Det hørtes så gøy ut at jeg fortet meg å melde meg på......

8 kommentarer:

Turid Holm Flaa sa...

Å tusen takk, nå ble jeg virkelig glad. Dette er min første award, og spesielt glad for at det er du som gir meg den.

Anonym sa...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

Kari sa...

Takk for det... min første "award" og så fra deg da.... Kan tro jeg venter på deg nå, har startet nedtelling!!! Om akkurat 2 korte uker er du her. Da skal vi hekle og strikke med ull-garn i 30 grader og bare kose oss!!
Klem

Linda og Lynet sa...

Å, tusen takk! Stas:) Håper alt er bra. Imponert over ryddingen av syrommet du dokumenterte tidligere..
Respekt!

Anonym sa...

Hei.Kom hjem fra Oppdal i dag.Tusen takk for Awarden.Jeg har det med att jeg bruker å ji den til alle som er innom bloggen min Håper du ikke blir lei deg får det.Stopper kanse att det går videre.Men setter veldig pris på dem for det...Ha en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil

Audrey sa...

Thanks so much for having the translator on your blog! You have a wonderful blog - Congratulations on the award!

Anne's Quilteri sa...

Hei Anne, Jeg fant ikke E-post adressen så jeg får svare på denne måten. Du kan gjerne få låne bile fra innlegget mitt fra Kathrine i september. Jeg skal også på kurs hos Kathrine i høst så kansje vi møtes. Anne

Bestemor Drillo sa...

Tusen takk Quiltefia dette var overraskende ! Dette er en ære!

Jeg sender den videre til alle quiltere i blogglandia. Klem