onsdag 28. oktober 2009


5 kommentarer:

Margrethe sa...

....så hadde jeg blitt misunnelig :) Bildene fra turen din gjør at jeg også vil ut og inspisere verden! Ut på tur, til et varmt og godt sted hadde ikke vært å forakte!

Unknown sa...

Herlig fotomontasje!

50 dager igjen før jeg kan nyte "La Dolce Vita". Men så flott strand som du er på nå kan jeg se laaaangt etter! Kos deg du ;-)

Anonym sa...

Hallo.Ja jeg misunner deg hvirkelig.Har ikke sagt nei til varme og nydelig vær..Men liker også å få se og oppleve andre kulturer.Ha en riktig fin ferie videre.Kos deg masse.Klem fra Bodil...

Linda og Lynet sa...

Så mye spennende du har gjort siden sist! Har endelig fått nettet opp å gå igjen her hjemme etter 2,5 uke uten.. Mye blogger å lese nå:)

Ser fantastisk ut å tine på en strand i disse dager..

Julie sa...

Godt å se at du har det skikkelig forferdelig Mamma! :)
Kan du ikke ta med deg noen varmegrader hjem til Norge, på Gjøvik har gradestokken blitt blå allerede! Kos deg videre :) Klem