fredag 5. februar 2010

Frøken Solslikk!!

Anne på bloggen Moseplassen inviterer til å vise fram et deilig hageminne!!

Mitt bidrag blir Frk.Løyntnantshjerte..... I disse likestillings tider må det være mulig å gjøre det!? Sette Frk. foran, mener jeg. Hvert år blir jeg like fasinert, for denne stauden har gledet meg år etter år med sine ganske spesielle blomster..... Når jeg ser på blomsten, er den virkelig formet som et hjerte, og med en medalje? hengende i spissen?? Akkurat nå hviler denne trofaste stauden under mengder av snø!! Men 3 mnd fra nå, står den der igjen.......


Posted by Picasa

4 kommentarer:

Anne (Moseplassen) sa...

Herlig :D
hehe, her er det så likestilt atte, jeg har da selv meldt på en mannlig fugl i en tidligere frøken konkurransen, hehe, (ettersom jeg kaller politimenn politimenn lissom, og ikke politidamer).

Nydelig plante er det definitivt :D Kjempehyggelig at du er med på konkurranse.

Anonym sa...

Hei.Nydelig.Er så fint med Tåre.Dette passer jo veldig fint for deg som er så flink med blomster.Håper du får til frøene som du fikk til meg.Tok av noe også selv.Så jeg å skal se om det kommer opp noen blomster.Ha en kjempe fin helg.Klem fra Bodil...

Bestemor Drillo sa...

Den er så vakker den gamle stauden!
Og jeg vil jo si at det ligner på en frøken!!!! Nydelig! Klem fra meg;))

Vilt og vakkert sa...

Heisann!

Flott sommerminne!
Gleder meg til å se om den kommer igjen etter denne kraftige vinteren, for jeg plantet den i sommer...