onsdag 24. februar 2010

Hva er nå dette??

Jo, det er en quiltedame med ny skidress, som skal ut i sporet å gjøre seg sprek........Jeg gikk i kjelleren(bokstavelig talt) i helgen, med den perfekte unnskyldningen om at det var så dårlig vær og det var helt uaktuelt å være utendørs!! Resultatet av det ble en hel drøss av disse usedvanlig praktiske strikkebaggene..... Mitt strikketøy ligger nå halveis inni strikkebaggen, nedi en diger plastpose!! Typisk , typisk meg!!
Disse er laget til søstrene mine!! Jeg har laget to grønne....
En til fru H!! og en til fru H.J!!
Dette bildet er en illustrasjon på de 3 jeg rasket sammen igår!! Den sorte er tenkt som skopose til en herre, men den ble mer passe til damesko...


Siden jeg er i veskmodus, og er veldig glad i gresskar, er vel dette den ultimate sommervesken....... Jeg har lest siste utgave av Vogue. Eller lest er vel å ta i, jeg skjønner absolutt!! ikke italiensk......

Hvis dette antrekket representerer noe av motebildet for sommeren kan vi glede oss. Nå har ikke jeg lommebok for Ralph Lauren, men man kan jo drømme.....

For å få laget enda flere strikkebagger, måtte jeg ta en tur til Drammen- Stoff og Stil!! Jeg fatter ikke hvorfor de ikke har åpnet en avdeling i Oslo. Jeg så at de skal åpne en avdeling i Kristiansand nå straks, og at de allerede er i Bergen og Trondheim....... Hvorfor ikke i Oslo???????

Det er katastrofe på syrommet, skjønner ikke hvem som roter så fælt......... Jeg har vært på ski ikveld!! 9 km!! 4,5km inn til en hyggelig skistue som jeg ble servert kakao og en halv!? bolle!! Jeg nekter å gå uten "gulrot". Men det var faktisk utrolig fint i skogen, og det er godt å kjenne at jeg fortsatt orker å gå på ski!! Ha en fin stafett!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

stafetten går og det samme gjør heklenåla.neste uke er det vinterferie, da skal julemannen bli til... så sprek du er som går på ski!!!tittit

Anonym sa...

er du ol-inspirert, eller har du bare blitt alvorlig sprek???uansett, jeg er mektig imponert over skigåinga di! :-) det er jo ganske lenge sida vi kjørte heis og sto på ski i Vestlia nå- mimre, mimre...men det var kjekt!

her i bergen snør vi ned- og da er det totalkaos overalt!!!ikke skapt for snøvær her i denne byen...

jeg skal prøve å lage en sånn fin poseting du har lagt ut oppskrift på - de var kjempefine.

klem silje

Anonym sa...

Hei Anne Kari. Så fin blogg du har! Jeg har også begynt å blogge, og da blir man plutselig litt opptatt av andre som også blogger, og der fant jeg deg, gitt. Hurra! Vi må jo se til å møtes snart! En middag her eller der? Vi får snakkes snart.

Sjekk gjerne ut min blogg også: gaathaug.wordpress.com

Hils masse til Tom.

Klem fra Anne

Heidi sa...

Sprek du er :) Og JA, vi vil ha Stoff og Stil i Oslo! Har aldri besøkt butikken, og vil så gjerne. Har lite tid til en slik liten ekspedisjon.

Anonym sa...

Hei.Kjempe fin ski dress.Spreka.Ble ikke ski tur på oss.Først Andreas så forskjølet nå jeg feber og tett i nesa.Dagens syt.Kjempe fine strikkebegger.Heldig dem som får dem.Veldig kjekt å ha.Er det ikke Stoff og Stil i Oslo det hviste jeg ikke.Det skulle det ha vært.Ha en kjempe fin Torsdag.Klem fra Bodil..♥♥

Bestemor Drillo sa...

Har du katastrofe på syrommet?
Lyder kjent!
Sprek er du også!!
God helg og klem!

Kari sa...

Schtiiilig!!!!! Skjønner det er mange hjemme som har børstet støvet av skia denne vinteren...ikke så dumt når den ligger utenfor stuedøra...
Gjestene har dratt og det er stille i heimen. Armen er bra og nå skal heklenåla testes igjen, men ikke 5 timer i slengen..:-)