torsdag 3. juni 2010

Morgenstund.......

Natta ble kort, men det er tiden for korte netter...... Sove kan jeg gjøre til høsten!? Etter en hyggelig feiring av en veldig!! god venn, kunne jeg kjøre hjem rundt midnatt og konstantere at det faktisk ikke var mørkt!! Og så finne naboen sittende i hagen, da ble natta litt kort.....
Jeg rakk å bake en runde yndlingskjeksene mine!! Anser dem som ganske sunne.... Bare smør, brunt sukker og honning, tørket frukt, litt nøtter og havregryn!! Oppskriften er her. De holder seg veldig godt i boks på kjøkkenbenken.... Helt til den er tom.
Må på jobb!? Ha en fin dag-solen skinner........
Posted by Picasa

8 kommentarer:

Kari sa...

Jeg bare går og NYTER disse dagene. Helt utrolig, nattehimmelen i går var fantastisk og det samme var sol-oppgangen i morges. De kjeksene så gode ut du, får prøve når kjøkkenet er "på plass".
Ringer deg i helgen og avtaler ang. mandag - tror jeg kommer til Oslo.....

Eirin Bjørnstad sa...

Falt helt for kjeksene, jeg. Tror jeg må lage dem selv. ;-)

Alt godt til deg.
Eirin

Michelle sa...

yum, those cookies look delicious! I love these short nights and long days - and yes, we'll get aught up on our sleep come fall!

Thank you for the wonderful birthday wishes and for being such a wonderful friend! I so enjoy reading your blog and looking at your gorgeous images! I think I'm learning a little Norwegian, too!

Vibekes lille ullne sa...

Morgenstund med Ravelry på pc-en er jo ikke verst, selvom natten har vært kort! :) Liker så godt den bloggen der du har oppskriften fra, utrolig flott fargebruk og nyttige tips for hekleamatører.

Takk for god tur-ønsker! Ha en fin sommerhelg! :)

Margrethe sa...

Hei :) Ja sommmeren er til å nytes og de lyse fine dagene gjør absolutt noen med humøret og energinivået. Kjeksene du har bakt hørtes gode ut :) Alltid godt med noe søtt!

Anonym sa...

Hei.Enig skal ikke såve bort Sommernatta hun er for lys til det.Du er kjempe flink.Kjeksene så virkelig god ut.Nydelig vær på Frei i dag.Har sittet ut på altanen i nesten hele dag med heklingen.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil...

Anonym sa...

Hei. Jeg ligger på senga og nyter lyden av en boblende karpedam utenfor soverommet mitt imens jeg leser de siste bloggene dine. Det er så koselig å følge med på hva du driver med. Kjeksene vil jeg også prøve. I morgen reiser jeg til Engø gård på utstilling og overnatting. Det blir nok en fantastisk opplevelse på noen få dager. Jeg også nyter livet for tiden. Klem Randi

Turid Holm Flaa sa...

Hei, høres ut som du er så flink til å ordne det fint for andre og deg selv. Håper søndagen din er bra. Masse hilsen Turid