lørdag 13. juni 2009

Besøk!!




Min bedre halvdel kommer på besøk idag!! Nå har jeg levd hybel livet alene i mange uker, og vi har hele tiden snakket om hvor gjerne jeg vil vise fram dette området!! Å få se Himmelblå-landet med egne øyne, ikke bare på tv.... Nå har det vært flere dager med sol og grei temperatur- idag er himmelen grå, og det regner..... Lite å gjøre med , men jeg håper at metrologene har tatt feil!? Men det heter: Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær..... Hyggelig blir det å få besøk uansett.....


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Det blir vel kjekt og få den bedre halv del på besøk.Håper dere får en fin sommer helg der oppe i Himmel blå land.Ha en fin sommer helg. Bodil

Heidi sa...

Ønsker deg og din kjære koselige dager på oppdagelsesferd i det skjønne nord!
I dag har jeg og moren min vært på stitchery med Helle hos Kathrines. Koselig kurs, så nå skal jeg finne fram noen av mønstrene jeg har kjøpt de siste månedene. Da vi kom ut etter kurset hadde sommeren kommet tilbake til Oslo. Så lørdagskvelden er tilbragt på terrassen med reker. Tipper dere nyter midnattsolen i kveld.