onsdag 17. juni 2009

Hurtigruta




































Jeg er oppdratt til at det ikke er pent å glo!!? Brønnøysund har en diger bro. Denne
broa er rett ved der jeg bor . Og ved en tilfeldighet, på vei hjem etter en søndag på stranden!!?, opplevde jeg noe som var utrolig morsomt!! Jeg stod

sammen med en


kollega, midt oppe på broa akkurat da hurtigruta passerte under og jeg GLODDE!! Det var

masse folk som stod på ute på
båten å GLODDE tilbake. De vinket selvfølgelig også!? Jeg har sjelden ledd så godt som jeg gjorde da..... dette er så festlig å gjøre at jeg virkelig ikke kan la være hvis det passer sånn at jeg er på broa akkurat når båten drar sørover. Hurtigruta passerer utenfor vinduet mitt kl.17.00 sørover og litt før kl.01.00 om natten, nordover. Det er så lyst om natten nå , at det er nesten umulig å gå til sengs, men sove må man jo??Eller......


3 kommentarer:

Monika sa...

Exiting! I'm also very thrilled about my journey to Norway in August. What are the odds! Have good times and sunny weather!

Heidi sa...

Morsomme bilder! Jo, man glor jo skikkelig når man står på et stort båtdekk. Og selvsagt vinker man! Til vilt fremmede mennesker - vinker, smiler og vinker. Det er jo komisk, og selvsagt hyggelig :)

Laila L S sa...

Åh.... dette bringer fram igjen minner fra turen med Hurtigruta fra Bergen til Kirkenes sommeren 2003.
Fantastisk tur, hadde nesten ikke tid til å sove. Sol og varmt hele turen. Og selvsagt vinket vi til de som sto på land.... :-)