mandag 24. august 2009

Mitt skip er lastet med.....

Tyske og amerikanske turister som er i Norge for å se natur og bli fete på Hurtigruta......
Ett eller annet som skal flyttes fra a til b??

Levende laks som skal gjøre noen både mette og sunne.....


Noen romantiske folk som er på ferie i Himmelblå landet.....



Et film-team som skal lage noen spektakulære scener til en serie, som over en million Nordmenn vil se!?




En strikkende sminkør i en følgebåt, som nyter en tur på sjøen i en ellers travel jobb.....



6 kommentarer:

Tilonino sa...

Hei på deg, og takk for hyggelig kommentar hos meg.
Nå har jeg lest litt her på bloggen din og du for en spennende jobb du har. Kommer garantert igjen og leser mer en annen dag.
Fint teppe du har heklet. Lengre har jeg ikke kommet i bloggen din. Men en annen dag da skal jeg dykke litt lengre ned her.

Monika sa...

Oh dear, so sorry not to be in Norway...
Wonderful photos, Anne.
And always busy. Me too, I finished my swap quilt.
Wish you well - Monika

Anonym sa...

Hei.Har sendt deg e post.For noen nydelige bilder du har tatt.Det fjerde bilde var nå riktig Himmelblå.Nydelig.Ser att du bruker den ledige tiden som du har til å kose deg med strikking.Ha en riktig fin Tirsdag i himmelblåland.Bodil

LeKaQuilt sa...

Ikke rart vi ønsker oss dit hele gjengen (alle nordmenn) sol og blå himmel, friluft og det lukter nesten ferie....... :o) Håper du får ett fint opphold og nyt naturen :o)

Marit sa...

Flotte bilder, kan nesten kjenne den deilige lukten av sjø..... Gratulerer med et nydelig hekleteppe i headeren din, så fargerik! Gleder meg til høstens episoder av Himmelblå... Det er ikke verst omgivelser å være på jobb!

ida sa...

du er så flink! virker brillene? stor klem