tirsdag 25. mai 2010

REKLAME!!

Jeg var så heldig at jeg i en periode, jobbet i Brønnøysund med innspilligen av Himmelblå. ( Ja, jeg har sagt det før!!:-) Jeg jobbet ganske mye, men jeg hadde selvfølgelig fritid!! Og som den gode sporhunden jeg er, tok det ikke så lang tid før jeg fant en butikk midt i blinken for meg, Ellens butikk på Trælnes, like utenfor Brønnøysund. Denne butikken er selvfølgelig fylt til randen av garn og stoffer....... Her var jeg også så heldig å få med meg to kurs i farging av stoffer!! Det var gøy, og det ga fine resultater....

Nå skal Ellen ha kurs i Kragerø, om knappe 2 uker, og dit skal jeg!! Det er ledige plasser, så jeg benytter sjansen til å reklamere litt!! Hvis du har lyst til å få et innblikk i hvordan man kan farge stoffer selv, så har du muligheten!! Andrè Wallenborg skal også ha veskekurs og Hanne Schneider, Kaleidioskop kurs. Sjekk ut HER!!

Dette er Ellen, og Linda!! Fra kurset på Trælnes.

Noen av stoffene jeg farget!
Bildene ble av en eller annen grunn veldig små!!
Humle på pollen jakt!


Ps!! Jeg er ikke sponset!!!:-)

Posted by Picasa

5 kommentarer:

Heidi sa...

Det hadde vært veldig gøy! Men dessverre den helga er fullstappet med aktiviteter.

Turid Holm Flaa sa...

Å det hørtes hyggelig ut å være med på. Farging er en spennende ting å gjøre. Kos deg masse.

Unknown sa...

Det kurset så spennende ut! Tenk å kunne farge sitt eget stoff så fint. Men jeg bor jo i Bergen, så det blir litt langt å reise :o)

Bestemor Drillo sa...

Du er en kreativ dame som greier det meste! Farging av stoffer har jeg aldri gjort, men det er sikkert moro!! Ha en god helg! Klem fra bestemor;)

Tulip sa...

Fine farger du har fått til!
har ikke farget stoff, men garn, da jeg gikk på lærerskolen i sin tid:)

Gøy var det!