torsdag 30. juni 2011

Siste kveld i juni??

 Det er siste kvelden i juni. Hvor ble den måneden av?? De siste ukene har gått i ett, men nå er det en arbeidsdag før det er 5, FEM!  ukers ferie....... Nesten ikke til å tro.  Peonsesesongen er på hell!! De har inntil nylig vært veldig lette å få tak i, men akkurat når jeg trenger mange er det slutt!?  De skal brukes i helgen, og jeg har samlet sammen peoner fra snille venner som har dem i hagen.  Kommer tilbake til den saken!:-)
 Denne jakken måtte strikkes i full fart. Egentlig har jeg et sjal på pinnene, men måtte gjøre denne innimellom. Quiltebarnet måtte være modell!! Mønsteret hadde jeg kjøpt for en liten stund siden og jeg ble ganske glad da jeg fikk bruk for det.....Strikket i Lerke fra Dale. 4 nøster på pinne nr 5.


                                          God helg!!  AnneK:-)

7 kommentarer:

anitra sa...

Hei AnneKari
Så fin jakke du har strikket i full fart! Er full av beundring. ;0) Om det er så at du trenger flere peoner så må du bare plukke i hagen hos meg, der er det dyp røde. Om ingen er hjemme så bare plukk likevel. Vi snakkes.

Teje Karjalainen sa...

Hei Anne!
You have done again so beautiful things! I love this jacket and the other with light colour earlier! Those models are so practical, too! Also your latest quilt is wonderful! Thank you for sharing great idea to make first the quilt with simple center and then adding patches over it!
Thank you for your sweet words to the kitten 'Stavros' and thinking us here in Greece!
Best wishes! Teje

Teje Karjalainen sa...

Hi again...forgot to say that in you comment your link doesn't has 'blogspot.com' so it doesn't open from there.
x Teje

Anita Tørmoen sa...

Dette var en flott jakke/bolero:) Peoner er vakre blomster, og jeg regner med at du viser hele hurven:)

Vibekes lille ullne sa...

God ferie det er vel fortjent! :)

Nydelig jakke også, du er kjapp som vanlig! :)

Beate sa...

Det var en kjempe fin jakke!! Tror det snart er på tide at jeg også strikker meg en jakke.

Peoner er nydelig!
Ønsker deg en god helg!!

Astrid sa...

Kjempeflott jakke i en lekker farge! Peoner er nydelige, vi hadde mørkerøde på gården... Riktig god helg!