tirsdag 7. juni 2011

Bursdagen min i ukeblad........


Det er ikke så lenge siden jeg blogget om at jeg har passert 50!! Det var mye hyggeligere og mindre komplisert enn jeg hadde trodd på forhånd!! Det morsomme er at i denne ukens Allers har en av gjestene, min venninne Elisabeth sett sitt snitt å fortelle om min superhyggelige feiring!!





















 Så nå har jeg og quiltene mine fått hyggelig omtale, og bloggaddressen min er på trykk!!
 Symaskinen støver ned. Bortsett fra litt strikking lider jeg av håndarbeids-tørke. Det har kanskje noe med årstiden å gjøre!? Det er bedre å nyte disse lyse forsommerkveldene ute , enn å dykke ned i kjelleren til syrommet.  Det har vært noen innlegg her og der om ufo ´ene som ligger i skuffer og skap. Jeg kunne også vist fram ganske mange langt fra ferdige prosjekter. Og poser med nytt garn med en tanke, men når i  all verden skal det gjennomføres??   Greit å ha det klart til lange mørke høstkvelder, eller?????
                   Ha en fin kveld!!! AnneK:-)

13 kommentarer:

ANNEPÅLANDET sa...

Du godeste - kjendis jo!!! Det var morsomt. Og sånn til hverdags går det jo heldigvis ganske greit å være 50, har jeg funnet ut også. Ha en fin onsdag - det skal visst bli fint vær igjen!

STEINKJERRINGA sa...

Ut og kjøpe Allers, åpent på Shell!! Jeg ordner meg med håndsøm til late kvelder ute, lukkekanter og sånt...

Vibekes lille ullne sa...

Så morsomt med omtale i Allers! Nå må jeg ut å kjøpe det for å se! :)

Fint å være litt ute nå om sommeren og håndarbeidslysten kommer tilbake, det er jeg helt sikker på! Ha en fortsatt fin uke! :)

Heidi sa...

Så gøy da! Må nesten få tak i Allers for å se.
Har hatt en aldri så liten håndarbeidstørke de siste ukene, men erfaringsmessig er det lette heklerier eller strikkerier som er sommersyssel utendørs.

Margit sa...

Kjøper Allers kvar veke og såg dette og vart så skuffa når det ikkje var en artikkel og meir bilder inne i bladet!!! Så det må du foreslå for din venninne Elisabet ...en skikkelig glad- reportasje om quilting hadde vore kjekt... hehe :D

Maratonjenta sa...

På tide at media oppdager deg! Du kan da ikke bare jobbe for media, det er da på tide at media oppdager Quilte-Anne Kari! Artig artikkel! Så ut som det var et hiva lag og veldig flott dekorert. Jeg tenker allerede på hvordan jeg skal feire min 40-årsdag til neste år:-) Beachparty på Verdal med gresk tema? We will see.

Jeg skal til Oslo 24.-25. juni på stor interiørbloggetreff som Norske Interiørblogger arrangerer. Om du er i byen kunne vi kanskje tatt en kopp kaffe på fredagen? Jeg er ledig fram til 19:00. Send meg en Facebookmelding om du har anledning:-)

Du må hive deg med i GiveAwayen min, kanskje du vinner vimpler til å matche quiltene dine?! Klem!

Unknown sa...

Så gøy å være i Allers da :o) Går litt i stå for meg også når kveldene blir lange og lyse, men sånn er det bare! Den nye headingen din er så fargerik og fin :o)

anitra sa...

Dette er jo gøy da! Med eller uten artikkel inne i bladet, så er du jo tross alt omtalt langt foran i bladet! :0) Du kan være glad du har litt "tørke" om dagen. Jeg for min del blir sittende altfor lenge utover kvelden/ natta, det blir jo ikke mørkt jo!

Lise in Norway sa...

Så artig Anne-Kari Du er en sprek og rask 50 åring full av liv og energi.Stå på du :-)

Marit sa...

Feiringen din var kjempe inspirerende!
Tror at det er veldig lurt å nyte de lyse kveldene så godt en kan. Kanskje skrive ned ideer som dukker opp og lagre dem til en regnværsdag...

Sølvis blog sa...

Så gøy å få omtale i Allers. Gratulerer med vel overstått runddag - og jeg er helt enig, det er ikke så aller verst å fytte 50

merete sa...

En gratulasjon på sentur ;-)

ang. HP så ser det ut for at det er distributøren som bestemmer om vi får se de gamle filmene om igjen, - på lik linje med kavalkaden. Jeg fikk kjøpt 7:1 for en uke eller to siden, så du må kanskje se den hjemme i forkant av kinoturen?

Mitt lille rosa syrom sa...

Så kult å være omtalt i et av de største ukebladene - gratulerer, både med det og vel overstått bursdag :)