tirsdag 23. mars 2010

Se på denne!!

Jeg er usedvanlig glad i blomster!! Denne er min yndling!! Det er nok ikke første gang jeg nevner det!! Se på alle kronbladene!! Utrolig! Etter en uke her hjemme, står det fortsatt noen igjen. Jeg klarer ikke å kaste dem før alle bladerne ligger på bordet.......
Jeg har ikke så mye å vise frem om dagen. Jeg jobber mer enn vanlig, og da blir det naturlig nok mindre tid til håndarbeid....... Men jeg har maskinquiltet noen timer. Kjører slalom på quilten. Ikke noe fancy mønster får jeg til. Det er vanskelig!! Tenk å hatt en slik stor maskin med stativ og mulighet for å stå og quilte..... Da hadde jeg kunnet gjort ferdig mange quilter da........
Hansker med knotter må til!! Vondt i nakken og hodet får jeg på kjøpet!!!!
Ja, jeg klarte ikke å motstå sesongens første stemorsblomster.... De er langt oppe på listen min de også. De ser ikke ut som de har det helt bra. Men snart blir det vel bedre klima både for blomster og mennesker.......

3 kommentarer:

Marit sa...

Nydelig ranukel - en av mine favoritter! Så spennende den quilten din ser ut...
; )

Kanskje jeg får brukt påsken til litt quilting, selv...

Unknown sa...

Ranukler er flotte, jeg kjøpte nettopp en bukett i mange farger - og gav den bort... Skulle kjøpt en til meg selv også! Har prøvd å få dem til i hagen flere ganger uten hell.
Har prøvd meg på litt frihåndsquilting - løkker, hjerter og blomster - idag, men det ble litt hakkete og firkantete former gitt :o) Det ser jo så enkelt ut....

Bestemor Drillo sa...

Ranunkler er vakre!! Dette var jo en riktig påskevariant;))
Ha en flott og vårlig onsdag ! Klem fra meg;))