søndag 7. mars 2010

Ut på tur......

Jeg har vært på fjellet i helgen!! Venner med hytte i Rauland, mente at jeg og min bedre halvdel kunne ha godt av en tur opp i fjellheimen........
Jeg blir like fasinert hver gang jeg kan se fjell etter fjell, på alle kanter. Stille, stille, masse snø, og flotte nypreparerte løyper. Og sol fra skyfri himmel..... Og når man kan tilbringe hyggelige timer med gamle gode venner..... Kan man bedre ha det!?

Til tross for at jeg lengter etter vår, innser jeg også gleden av å kunne bevege meg på ski.
-Himmelblå er igang igjen!! Hyggelig gjensyn med den første av 8 episoder...... Nå vet jeg hvordan det hele ender, men jeg har utrolig stor glede av igjen å følge serien, og se landskapet jeg har blitt utrolig glad i......

3 kommentarer:

Turid Holm Flaa sa...

Så flott det så ut. Jeg har vært på ski i dag og kjenner det i hele kroppen :-). Ønsker deg en god start på uka. Turid

Kari sa...

Vakkert, vakkert....Telemark i mitt hjerte...
Så godt å få en hyggelig helg med venner. Her blir det å se Himmelblå på nettTV i dag...gleder meg!!!

Bestemor Drillo sa...

Så vakkert og storslått!
Vi er heldige som bor her og kan oppleve slike dager;)) Klem!