mandag 30. august 2010

Å nyte sommerens siste vers......

I helgen har jeg jaktet på disse..... Bjørnebær!!  De vokser i nærheten av der vi har hytte. Et par-tre ganger i året drar vi dit ut for å nyte stedet...... Det er den øya som påstås å ha flest soldager i løpet av et år!?  Jeg dro dit for å se disse bærene gro, og kanskje  plukke noen også.  Men mest av alt, nyte slutten på sommeren.....


Grønne gressganger og gamle gjerder.

Et naturlig basseng som "noen" måtte prøve.....
                                                                        Blomster i en rullestensstrand.....                              
Vindskjeve trær blir naturlige portaler....
Bolen på jakken min er ferdig!! Det er armer på gang!! Vet du hvor jeg har vært??:-)    HA EN FIN UKE!!                                        

4 kommentarer:

Kari sa...

Jada, du har vært på herlige Jomfruland!!! Nydelige bilder.....klem

Vibekes lille ullne sa...

Så utrolig flott det var der! Jeg elsker både rullesteinsstrender og sånne gressgrodde veier. Fint å få med siste rest av sommeren, for nå ble det høstlig!

Og jakkestrikkingen går unna. Den blir så fin, tror jeg må strikke meg en stripete til neste år jeg også. Jeg har tullet og rekket opp på jakkeermet mitt, men har kommet et stykke nå. Litt i tvil om str. som vanlig! Ha en fin uke! :)

Marit sa...

... nydelig sted, deilige bilder...

tilonino sa...

Ååå så fredelig og deilig dette så ut. Jeg har også plukket masse bjørnebær. De er så gode når en varmer de og har de til iskrem-
Takk for kjekk hilsen på bloggen min.
Kjekt med noen synspunkter fra dere som titter innom. Å jakken din blir veldig fin. Liker godt fargene og fasongen. Ha en fin kveld.