søndag 3. mai 2009

25 år!!





Det er 25 år siden jeg fikk mitt første barn!! Ungen min har fødselsdag, og jeg må fjern-feire!! Jeg husker så utrolig godt at jeg våknet opp den første natten hun levde, og jeg spurte om lov til å ta opp min egen lille baby. Det hadde ikke helt gått opp for meg at hun var min!! Årene har fløyet, og nå er hun en flott selvstendig ung kvinne!! Som jeg og pappaen hennes er utrolig glad i og stolt over!! I natt var jeg på overnattingstur, og i det huset jeg sov fant jeg disse 3 teppene! Se hvordan det går ann å variere bestemor-rutene!! Strålende inspirasjon......








2 kommentarer:

Heidi sa...

Gratulerer med eldstejenta! Rart hvordan årene flyr avgårde!
Husker også den første natten med babysengen ved siden av meg på sykehuset. Var helt "blank" i forhold til små babyer, og forsiktig, forsiktig strevde jeg for å ta henne opp i sengen til meg. Og snart gikk alt som en lek :)
Kjempefine lappetepper du har tatt bilde av! Har aldri sett varianten med de kjempestore lappene.
Kos deg videre med fjernfeiringen!

Kari sa...

Gradulerer med ennå en bursdag i familien!!!
Er bestemor-tepper moderne igjen? Da må jeg kanskje finne fram det som bestemor har laget til meg da??? Farmor hekler fremdeles disse firkantene......
Klem fra meg