fredag 8. mai 2009

Wonky star spring quilt










This is my contribution for the Spring blooms Mini-Quilt swap!! It is inspirated from a big quilt I`m working on. Take a look here! I use a lot of Kaffe Fasset fabrics.This little one is a bit smaler than the original pattern. Still I don`t know who I`m going to send it to!! Exsiting!!


Her er bestemor rutene mine. Jeg begynte med å hekle de uten sort kant, men jeg fant ut at det sorte vil binde det bedre sammen. Det er utrolig morsomt å hekle dem. Jeg hekler på vei ut til jobb, og hekler tilbake!! Rekker ca 3 ruter på en time.
Her er det en oppskrift som matcher mine ruter!!
Dette bildet er tatt ved Ylvingens kuleste vegg i et uoppmerksomt øyeblikk.... Imorgen er det jobb noen timer, men kvelden skal tilbringes på Vega, en stor øy utenfor Brønnøysund. Der skal vi spise påVegaHavhotell og se på Gullruten hvor vi skal heie på mange av våre......






Ingen kommentarer: