lørdag 4. desember 2010

4Desember -Samling

 Jeg samler på det meste. Les: jeg er ikke så glad i å kaste. Det betyr at kjeller og loft har et rikholdig utvalg av mangt og mye....... Jeg samler på stoffer. Det vil si, jeg samler ikke på dem, for tanken er å bruke dem opp, men jeg kjøper mer enn jeg bruker. Mer er det vel ikke å si om den saken....... Skapet på veggen inneholder en del, resten har jeg i kasser. På det nåværende tidspunkt råder det ikke orden . Ideen var å ha det etter farge........
 Idag har jeg og min kjære gjort en slags julerengjøring!!  Lysekrona trengte vask!! Over før :-(           Under, etter!!  :-)   Ha en strålende lørdagskveld!!  AnneK:-)

6 kommentarer:

Anita Tørmoen sa...

Stoff får man aldri for mye av:) Så fin lyskrona ble etter julevasken:)

Heidi sa...

Jeg har nok også et sterkt samle-gen! Har masse stoff liggende, mest fordi jeg blir fristet til å kjøpe, men syr alt for sjelden. Og har hauger av bokser med garn og alt mulig annet.
Lysekrona ble skinnende fin, men det var sikkert litt av en jobb. Ha en fin lørdagskveld!

Unknown sa...

Vi er sikkert mange som har det samme problemet :o) For 'mye' stoff til å bruke :o) Jeg har 'syrom' på soverommet og det begynner å bli ganske fullt av stoff og ting og tang etterhvert....
Du er flink som har startet på julevasken allerede!! Kjempefin lysekrone :o)

Ati sa...

Har vi ikke alle mer stoff en vi trenger? En skall ha utvalg når en starter med en projekt, ikke sant? Det er noe vi alle forstar ;-) Alltid kjekt å ha i huset! Lysekrona skinner som det skal, nydelig!

Lappedamen sa...

Er det ikke fint med alle stoffene vi har i skuffer og skap, de er jo med på isolere huset. Fyringsutgiftene går ned og for det vi sparer kan vi kjøpe mer stoff. Ha en fin adventssøndag.

STEINKJERRINGA sa...

Men du har jo system i rotet (samlingen) i det minste. Jeg har 17 rom i dette huset. I morgen starter jeg i snekkerboden (min fars), Ordnung muss sein! Blir jeg ferdig til jul, tro...