torsdag 2. desember 2010

Desember........

 1. Desember!! Ingenting å lure på, det er snart jul. Jeg vet at snart tar juleangsten meg.
  Men inntil det skjer, kan dagene komme. Det er mye som skal gjøres før Sølvguttene synger.  Merete Veian utfordrer med sin form for adventskalender. TREKK er ordet for dag 1. Dette blir mitt bidrag.


BILDER er ordet for  2. Desember.   Jeg går med mitt deilige  lille kompaktkamera i veska. Idag var det så fint lys!! Les: Sola skinte!!  Jeg hadde ikke kommet langt fra huset mitt, før kameraet måtte frem.
                Det er forsatt farge på astersen til naboen i bakken...
                                              Meg!!
                             Fargeinspirasjon  til en genser??
                            Tenk at mose på et tre kan bli så vakkert!!
                                     Me and my zoooom........        
                         Lang dags ferd mot natt
(Disse bildene er tatt 1. Desember mellom kl 11.15 og 23.15.        God natt!! AnneK:-)

10 kommentarer:

Muffin sa...

Fine bilda du har tatt! Og artig løsning på trekkoppgaven, hehe ser for meg at den døra er skikkelig tung å åpne siden skiltet er så stort.

merete sa...

Jeg motarbeider juelangsten med all min styrke og alle midler. Jul blir det jo uansett! Tror jeg skal klare det i år også...
Jeg liker å ha med kompaktkameraet (eller bruker mobilen i nødstillfelle) i veska. Det er mye spennede som dukker opp der foran øynen våre, - du har så rett der!

Forresten så kom du ut med førstekonvolutten i trekninga mi. Vet ikke om jeg trekker hver dag, men det ble i hvertfall for i går, 1. desember. Kan du skrive postadressen til meg, - mereteveian at gmail.com ?
Hurra!

Monika sa...

fine bilder ;)
eg har også meg kamera - overalt. men no erdet så kalt at fingrene fryser fast
nyt dagen
klemma fra monika

Kari sa...

Hva er juleangst? Det skal hete jule-nytelse!! Hver dag - hele advent og i julen!!!!
Bruk pusten du har lært - ofte :-)...da forsvinner angsten.
Schtilige bilder - jammen har du blitt god med kameraet!!!
Hmmm, torsdag i dag - tror det er bare 1 uke til vi sees jeg ♥♥♥

Unknown sa...

Flotte bilder!!! Lurt å ha med kameraet.

Anita Tørmoen sa...

Flotte bilder - og juleangst bytter vi med fred og ro, det vi ikke rekker rekker vi ikke:))

Miriam Elisabeth ツ sa...

Fine bilder!

Kirsten sa...

Så fine bilder du har tatt! Og så koselig med flere som har fått mug rug basillen!

Anonym sa...

HERLIG NATTBILDE FRA SENTRUM!VI HAR EI HERLIG TID FORAN OSS NÅ. GJØRE DET SOM ER HYGGELIG FRAMFOR DET SOM IKKE SYNS, EX VASKE OPPÅ SKAPENE........TITTIT

Anonym sa...

ma sjekke:)